Takuu, reklamaatiot ja tilauksen peruminen

Lupaamme, että tilaukset tehdään aina tuoreista ja laadukkaista kukista. Kukat ovat kuitenkin tuoretuotteita ja niiden kestävyys vaihtelee.

Mikäli tuote tai toimitus ei ole ollut toimitusehtojemme mukainen, ota ensisijaisesti yhteys tilausvahvistuksessa näkyvään kukkakauppaan joka on toimittanut tilauksesi ja mikäli tarpeellista niin asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu (at) verkkokukka.fi tai soita asiakaspalvelunumeroomme. Yhteydenottosi pohjalta selvitämme miten tuotteen toimittaminen on sujunut ja olemme sinuun pikaisesti yhteydessä. Mikäli toimitusprosessissa tai tuotteen laadussa on ollut laatupoikkeama tai virhe, sovimme korvauksesta kanssasi.

Muistathan, että tuoretuotteilla (kukilla) ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta. Kukille annetaan kuitenkin tuoreustakuu. Mikäli kukkien laatu ei vastaa odotuksianne, on tuotteesta reklamoitava välittömästi toimituksen jälkeen. Koska kukat ovat elävää materiaalia, ei myöhässä saapuvia reklamointeja voida huomioida.  Lähtökohtana on, että reklamaatio pitää tehdä 24 h kuluessa kukkien toimituksesta ja toimittaneella kukkakaupalla on mahdollisuus nähdä reklamoitava tuote.

Mikäli haluat perua antamasi tilauksen, on se mahdollista vuorokautta ennen toimitusta ilman kuluja. Muistathan, että tuotteet valmistetaan aina tilauksesta ja aina kukkakauppias ei pysty hyödyntämään jo valmistamaansa tuotetta. Maksun palautukset tapahtuvat käytetyn maksuvälineen mukaisesti. Aina kun haluat peruuttaa tilauksen ole yhteydessä asiakaspalveluumme, joko sähköpostilla asiakaspalvelu (at) verkkokukka.fi tai soittamalla asiakaspalvelunumeroomme.